Vi har deltagit i Niels Larsen Trophy de senaste 10 åren och vi anser detta vara årets höjdpunkt! Alltid väl organiserat med väldigt gemytlig stämning och ett Players Party där alla känner sig inkluderade. Vi gillar också mervärdena som finns i form av fotografering, give aways i omklädningsrum. Maten brukar vara superb!
Ett proffsigt upplägg från början till slut. Bra arrangerat där alla känner sig välkomna och ett väldigt bra upplägg för hela helgen, där man avslutar med en super trevlig bankett. Rekommenderas till 100% Klein, Åstorp MeanMachines